Brak produktów
5907602016994
Nowy produkt
Wieczni obrońcy Ziemi. Dawno temu zaprzysięgli bronić ludzi przed wysłannikami ciemności - ONI. Ludzie nigdy w pełni nie zaufali Sentinels, ich moc wzbudzała w nich podobny lęk jak strach przed nieznanym.
Wraz z nadejściem Białego Smoka powrócili ONI. Pandy dotrzymały danego słowa i przybyły by stawić im opór. Teraz walczą nie tyle w obronie ludzkości co życia samego w sobie. Dno dawnego oceanu stało się polem bitwy, walka jest ich losem, a zwycięstwo przeznaczeniem.
Sentinels nie posiadają bazy. Jednostki wystawia się na obszarach z Portalem. Na początku ruchu Sentinels, jednostki mogą za darmo teleportować się do dowolnego Portalu na planszy.
Wszystkie jednostki posiadają unikalną możliwość maskowania. Raz na rundę, jako obrońca, zanim atakujący wybierze kartę walki, można zadecydować ile jednostek Sentinels użyje zdolności maskowania. Zamaskowane jednostki nie mogą być atakowane, nie mogą również wybierać kontrataków.
Kakurenbo może dokonać maskowania aż 2 razy na rundę. Jeżeli Kiosan jest na planszy, nie ma obowiązku wykonywanie akcji ONI z kart akcji (akcje obowiązkowe według standardowych reguł). Żadna jednostka Sentinels nie posiada punktów podboju, a co za tym idzie nie mogą podbijać ani utrzymywać terenów. Punkty zwycięstwa uzyskuje się nie za kontrolowanie obszarów na koniec gry, a za eliminację ONI. Wieczna walka Sentinels przeciwko ONI przełożyła się na mechanikę gry. W momencie kiedy na planszy nie będzie żadnych jednostek ONI - gra natychmiast się kończy i gracz Sentinels zostaje zwycięzcą niezależnie od ilości zdobytych punktów.
Obecność w grze Sentinels radykalnie wpływa na rozgrywkę.
Mobilne, potężne i potrafiące się maskować Pandy, które mają tylko jeden cel: zgładzić ONI.
Spróbuj się im przeciwstawić?
Uwaga! Frakcja nie jest zgodna z trybem gry dwuosobowym. Minimalna ilość graczy to 3.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest
podstawowa wersja gry: Tsukuyumi Full Moon Down (edycja polska).