Nasza strona korzysta z plików cookies, dzięki czemu możemy lepiej dostosowywać treści do Twoich preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w przeglądarce na Twoim komputerze plików cookies oraz przetwarzaniu gromadzonych za ich pośrednictwem danych osobowych. Przez dalsze korzystanie z tej strony bez zmian ustawień przeglądarki wyrażasz na to zgody. Dowiedz się więcej: Polityka PrywatnościOchrona Danych Osobowych close

Eter (edycja polska)

5908231228321

Nowy produkt

W starożytnych czasach w ramach wielkiego turnieju do walki stawali magowie władający każdym z czterech podstawowych żywiołów. 

Więcej szczegółów

55,00 zł brutto

Więcej informacji

 

W starożytnych czasach, w ramach wielkiego turnieju do walki stawali magowie władający każdym z czterech podstawowych żywiołów. Zwycięzca ustanawiał dominację na kolejny rok, zaś w wyniku starć żywiołów powstawał ETER niezbędny do istnienia Świata Nadksiężycowego - miejsca narodzin i regeneracji magów.

Pole walki, niczym materia, jest płynne i zmienne, tylko magowie o najwyższych zdolnościach są w stanie je określić i wygrać starcie. Celem gry jest wygranie pojedynku magów, którzy posyłają sługi do walki.

ETER:

  • Taktyczna, dwuosobowa gra pojedynkowa
  • 4 tryby walki, w tym tryb turniejowy
  • Gra logiczna z dodaną szczyptą magii

Gracze w oparciu o symetryczne zestawy kart walki toczą pojedynek tworząc pole gry w trakcie rozgrywki. W zależności od trybu walki, poza samymi kartami mają do dyspozycji zdolność wybranego maga, bądź mogą korzystać z mocy czterech żywiołów.

W grze dostępne są aż 4 tryby walki magów!

Szkoleniowy - czyste starcie umysłów! Szybko i precyzyjnie. Niech siła umysłu, spryt i koncentracja zdecydują. Tryb ten opisuje podstawową mechanikę gry.

Starcie magów - wyszkoleni? Czas skorzystać z Waszych mocy!

Walka żywiołów - moc jednego żywiołu to za mało? Zyskajcie dostęp do mocy wszystkich czterech żywiołów! Ale ma to swój koszt i konsekwencje – rozrasta się arena gry oraz dochodzą nowe zasady.

Turniejowy - w 5 rundach udowodnij swoją dominację! Samo współzawodnictwo to za mało? Turniej umożliwia grę w grze – graj na arenie, wygrywaj w Świecie Nadksiężycowym!

Jeśli szukasz:

  • małej, sprytnej, poręcznej gry dla dwóch osób
  • gry pojedynkowej, taktycznej, mocno regrywalnej
  • gry logicznej pozbawionej losowości
  • gry, w którą zagra każdy - zarówno dziecko od ok. 8 lat, jak i zaawansowany gracz
  • gry z syndromem „zagrajmy jeszcze raz”

ETER jest grą dla Ciebie!

PODSTAWOWE INFORMACJE

Liczba graczy: 2 osoby

Wiek: od 7 lat

Czas gry: ok. 10-30 minut

Projektant: Radosław Ignatów

Wydawca: Smart Flamingo

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska

Produkty powiązane